tirsdag 2. september 2014

September, og ny gjestedesigner hos Project Life Norge

Ny måned betyr ny gjestedesigner inne hos Project Life Norge.
Denne gangen er det Brit Sviggum sin tur, og har du ikke allerede henne på bloglisten din så anbefaler jeg et besøk i bloggen hennes Brit`s hverdag.
Alle gjeste designere hos PLN lager en PL/Lomescrapping utfordring, og Brits utfordring er denne: Lag en enkel eller dobbel side hvor dere bruker en form for maling/gelatos/spray/fargestifter eller lignende Brits inspirasjonsbidrag og mer info om utfordringern finner di i PLN bloggen her.

Vi i DT hos PLN har også prøvd oss på utfordringen, og her er mitt resultat.


Jeg har brukt gelatos og hvit/sort Gesso. Jeg har brukt "grid card" og mønsterpapir fra American Crafts.

Litt morsomt at jeg også, som Brit, har brukt bilder fra Gdansk. Skulle tro det var planlagt, men det var det altså ikke hi hi.

Stempel: Papirdesign. Rubons: Kaiser Kraft

Stickers: American Crafts

Bokstaver: utklippsbokstaver av ukjent merke. Enamel dots: MME. Washitape: Studio Calico (tror....jeg). "Piler": Sodalisious.

Den røde tapen er maskeringstape med gelatos på. Det gule er gelatos.


Det rosa/røde er gelatos og vann på en plastikkbit som er blitt brukt til å "stemple" på papiret. Stempel: Papirdesign. Sort runding: Sodalisious.

Da håper jeg mange tar turen inn til PLN og hiver seg med på den flotte utfordringen til Brit :)
 

1 kommentar: