tirsdag 19. august 2014

PROJECT LIFE NORGE

I dag har jeg mitt første innlegg som DT i bloggen til Project Life Norge.

Jeg har skrevet litt om scrappestilen min....eller mangelen på stil.... og laget denne siden

 
Flere detaljer og innlegget mitt kan du lese her.
 
Nå er det pakking på gang til treff i Egersund til helgen. Da skal jeg treffe gamle og nye scrappevenner, samt gå på to kurs med Mumkaa. Det gledes STORT :)
Håper bare ikke min nyopererte tann bøller med meg :O I dag har jeg nemlig vært og hatt en tannrotspiss amputasjon....ja det høres brutalt ut, men det gikk veldig greit og føles ikke så verst ut til nå. Har brukt frosne grønnsaker til nedising for å unngå hevelse, alltid greit med flerbruk hi hi.
 
Ønsker alle sammen en fortsatt fin fin uke, og husk å stikk innom Project Life Norge bloggen - der kommer det ny mnd. utfordring i morgen :)
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar