tirsdag 1. juli 2014

Gjestedesigner hos Project Life Norge

I juli er jeg gjestedesigner hos Project Life Norge. Kjempe gøy og litt skummel hi hi.

Jeg digger denne bloggen.
Synes det var kjempekjekt at det kom en egen blogg for PL/Lommescrapping. Og disse damene er så flinke og inspirerende, med masse tips og ideer.
De har også egen gruppe på FB.
Hver mnd er det en månedsutfordring og en gjestedesignerutfordring.
Denne mnd. har jeg som gjestedesigner en utfordring til dere: lag en PL side med bare nordisk (morsmål) tekst.
Selv om det er sommer og ferietid så håper jeg mange hiver seg rundt og blir med på denne utfordringen, og også på månedsutfordringen inne hos PLN der en skal bli inspirert av dette bildet:

 
 
Til min egen utfordring har jeg laget denne siden:
 






Mer info om hva jeg har brukt finner dere i PLN bloggen.





2 kommentarer:

  1. Så gøy da, gratulerer!!
    Herlig side du har laget!! Gøy å se humoren din dukke opp her og der!
    Klem

    SvarSlett
  2. wow this has so much fun oozing from beneath the layers ..... wonderful work x

    SvarSlett