søndag 30. juni 2013

Art Journaling

Jeg har prøvd meg på litt art journaling de siste ukene. Veldig kjekt å gjøre noe kreativt igjen, selv om albuen ikke synes det var like kjekt..... Men, da fikk jeg prøvd den og sett "hva den var verdt" ;) 
Var hos legen på mandag og fikk beskjed om at jeg ikke hadde noe på jobb å gjøre før ferien min, som begynner om en uke. Så da håper jeg at to uker ekstra sykemelding + fire uker ferie gjør susen, og jeg er klar for jobb i august :)

I dag har det vært en flott dag, ikke de helt store temperaturene men når solen fikk skikkelig "tak" så var det riktig så deilig på altanen :) 

Takker for "god bedring" ønsker :)

Jeg håper alle får en fin fin uke ;)

2 kommentarer:

  1. Så bra at du kan begynne litt igjen, bare pass på at du ikke blir for ivrig så det tar lengre tid før du er helt frisk igjen.
    Håper du får en fin sommer.

    SvarSlett
  2. Herlig!!! Digger teksten!!
    håper sommeren blir bra for albuen din!
    Riktig god sommer og kose dere på tur!!
    klem

    SvarSlett