mandag 24. september 2012

Scrappe-Hytte-Tur

Jeg har hatt en helt fantastisk helg, både sosialt og kreativt. Det var endelig tid for høstens scrappetreff på "Setra", og 20 scrappebudeier har vært samlet hele helgen på scrappe-hytter-tur. Det er jeg sammen med Siv Anita og Anne Gerd som arrangerer dette treffet 2 ganger i året, denne gangen var den 4. Det fåregår på "Setra hyttå" som er hytten til skigrippa i Moi IL. Hytta har 40 sengeplasser, oppholdsrom/scrapperom med plass til 20, kjøkken og peisestue. Vi planlegger og organiserer, og alle sammen er med på å dra lasset i løpet av helgen når det gjelder matlaging, rydding o.l. Ingen problemer å arrangere treff med sånne kjekke og greie deltakere:) Nå håper vi å få leie hytten igjen over nyttår og ha et nytt treff i februar.

Dette var et av de mest produktive treffene jeg har hatt. Kom hjem med 7 LOer og 30...ja 30!!! julekort:O
Vel var de enkle men...jeg har laget julekort i september...og bare DET er fantastisk til å være meg. De fleste skal jeg riktignok gi bort i bursdagsgave før jul, slik at mottakeren har julekort å gi bort til jul - så jeg må nok ha en julekort-økt til før julen tinger inn ;)

I dag vil jeg vise en LO jeg laget før jeg dro til seters. Bildene er fra turen jeg og Siv Anita hadde til Sopot i mai.





Ønsker alle en super uke :)))

4 kommentarer:

  1. Fy søren for en råkul LO!! Digger alt ved den!!

    Tusen takk for en knallkjekk helg på Sætra! Det er så kjekt at dere orker å arrangere og det er så kjekt å være sammen med dere!

    Goe knib :-)

    SvarSlett
  2. Skal si du har vært produktiv på sætra!!
    Er skikkelig imponert av produksjonen din!!
    Ha ei super uke :)

    SvarSlett
  3. Utrolig stilig layout Randi Elisabeth! Bare digga heile designet her og den gjennomførte stilen. Kjempe flott og veldig inspirerandes!
    Kjekt å se koss du har brukt ekta scraps fra reisen på denne layoten og inkludert de i et bra design.
    Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  4. WOW; så kul!!!! :) Tøffe elementer og bakgrunn! Og kul måte å lage bildene påm i en slik filmstripe!

    SvarSlett