søndag 22. april 2012

Treff og kortlaging

I går var jeg på super koselig treff sammen med 7 andre kreative damer, hos Inger Synnøve i "Scrappedillå" i Egersund. Inger Synnøve hadde bursdag i går, så det fikk vi også feiret. Koste oss med gulrotkake og kinamat.

Jeg er jo ingen kort-lager, bare når jeg "må" - og i disse konfirmasjonstider så "må" jeg hi hi. Laget 2 jentekort og 3 guttekort. I tillegg laget jeg 2 kondolansekort som jeg gav bort i går.








En uke igjen til konfirmasjonen her i huset, og alt er under kontroll. Ikke helt ferdig med albumet enda, men de sidene som ikke er ferdige får komme etterhvert.

Nå vil jeg kose meg med en liten blogg-runde og se på alt det flotte som blir laget rundt forbi :)
Ønsker alle en fortsatt fin søndagskveld og en fin ny uke.
Klem;)

5 kommentarer:

  1. tusen takk for en flott dag :) flotte kort du har laget:) kjekt å se at du som scrapper lager kort og :) og det kjekkeste av alt,du mestrer det kanllas :)goe klem ifra mg te dg:)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en utrolig bra måte å feire bursdagen sin på :-) Kan tenke meg at dere har hatt det kjekt. Lykke til på den store dagen og håper alt går bra. Klem

    SvarSlett
  3. Så flink du er til kort også. Ser ikke bort fra at jeg må stjele noen ideer her for å lage 2 guttekort.

    SvarSlett
  4. Sjå det ja du he vært kjempe kreativ på kort fronten her va det masse digg, du e goe :)

    SvarSlett
  5. 4 kule konfirmasjonskort. Herlige farger og digger bruk av flott konvolutt!

    SvarSlett