fredag 28. oktober 2011

Nytt vennskap

Denne LOen laget jeg til en utfordring vi hadde på treffet sist helg. Bildet er fra Casa treffet.

Hvilke papirer jeg har brukt er jeg jammen ikke sikker på, men gips pynt, metall pynt, og blomsterranken er fra Prima. Også det store bokstavene er fra Prima, de er hvite opprinnelig og jeg har brukt distress stains på. De brune bokstavene er fra Glitz, og jeg har satt en epoxy over.

Taggen kan tas ut, og der står det litt om da vi traff disse herlige damene fra Molde som jeg har omtalt her.
---

I morgen skal jeg jammen på treff igjen, men bare for en dag - det er i Egersund. Regner med å treffe mange kjente der, og gleder meg til å være litt kreativ igjen. Har ikke gjort noen ting siden sist helg.
Ønsker alle en fortsatt fin fredagskveld og en riktig god helg:)

4 kommentarer:

  1. Tøft! Fine farger og herlige teknikker. Ønsker deg en riktig god kveld! *smil*

    Ciao!

    SvarSlett
  2. kanlltøff LO:) spæle farger og ett fint oppsett :)gleder meg til imorgen :)

    SvarSlett
  3. Lekker Lo, med mange nydelige detaljer, me snakkes om någen timar!!

    SvarSlett
  4. wiiii!!! Så kjempeartig!! ååååhh jeg syns dette var sååå kjekt!! Kjempeklem til deg :-))

    SvarSlett