tirsdag 11. oktober 2011

Fototelt

I forkant av Casa treffet hadde jeg bestilt et fototelt fra Screppa/Torill som hun skulle ta med dit.

Bildet har jeg lånt fra Screppa sin blogg.

Kan VIRKELIG anbefales:)))
Bildene i sist innlegg ble tatt "i" fototeltet klokken 23.00 lørdag kveld, og de ble jo kjempebra.
Nå er det slutt på å måtte vente på dagslys og oppholdsvær for å få tatt bilder av LOene mine.
Jeg satte teltet på gulvet, la LOen oppi, satte en lyskilde utenfor den ene veggen (brukte dagslyslampa mi) og fotograferte ovenfra og ned slik jeg pleier å gjøre. VELDIG godt fornøyd

4 kommentarer:

  1. KJøpte jeg og! Sikkert fint om man vil fotografere andre småting for bloggen også!

    SvarSlett
  2. Jepp!
    Dette MÅ jeg tydeligvis ha... Irriterer vettet av meg det dumme lyset på denne årstiden:(
    Johoo;)
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Så bra!!!
    Tusen takk for reklamen!!!
    Du er topp!!!
    klems

    SvarSlett
  4. Wiii - høres megabra ut! Hm - spørs om ikke jeg også må skaffe meg noe sånt :-) Ha ei super uke Randi. Ser at Papirfesten har åpnet for påmelding. Vurderer å melde meg på - hadde vært veldig kjekt å treffe dere igjen!

    SvarSlett