torsdag 25. august 2011

Oppdatering

Ja det er vist virkelig på tide med en oppdatering her inne.....og da tenkte jeg å begynne med litt kjoler.



2. lørdagen i August var det Aurefestival her på Moi, og i år skulle jeg og Anita ha stand :O Anita`s påfunn;) Jeg skulle ha kjoler (hovedsaklig barnekjoler - og det har jeg ikke sydd noe av før) og Anita me de flotte kortene sine.


Værmeldingene for dagen var heller dårlig....men heldigvis kunne vi (som vanlig denne sommeren) ikke stole på det:) Solen skinte, selv om det var litt kaldt.


Jeg hadde sydd 4 voksenkjoler og 12 barnekjoler, så det var noen lange dager/kvelder de siste ukene. Solgte 2 voksenkjoler og 6 barnekjoler, og fikk bestilling på 1 voksenkjole og 6 barnekjoler:)


Her er bilder av barne kjolene jeg solgte.





2 kommentarer:

  1. Hei Randi:)

    Så moro at du solgte så mange kjoler da!! Men jeg skjønner det godt - for disse er virkelig lekre:):)

    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  2. Herlige kjoler! Er det virkelig sant at du skal på CASAtreffet???

    SvarSlett