søndag 29. mai 2011

Gårdsbesøk og dypdykk i bilder

Jeg har en kollega som har gård, og i dag har jeg vært på besøk der. Ble satt til å mate en kalv som var født i natt, en kjekk opplevelse:D og de andre fem kalvene ville jo ganske spise meg opp mens jeg holdt på:) Kanskje jeg skulle begynne som avløser hi hi


Når jeg holdt dette skjønne lammet tenkte jeg på reklamen til Lambi. Ååååå det var så mykt og deilig at jeg hadde lyst å ta det med meg hjem;) Legg merke til "linselusa" i høyre hjørne hi hi

Har jo alltid vist at jeg var til å spise opp da hi hi

-----


Og så har jeg gjort et dypdykk i gamle bilder(begynt iallefall). Minstemann skal konfirmeres neste år, og da skal jeg jo lage album (eller to må det vel bli for det fikk eldstemann....). Helledussen så mange koselig bilder og kjekke minner. Blir vanskelig å velge ut hvilke bilder som skal brukes.

Utrolig at denne lille sjarmøren har blitt fjorTEN (aldeles tenåring altså-på godt og vondt he he) og skal konfirmeres til neste vår.....





1 kommentar: