søndag 2. januar 2011

randi røst kjole

Som nevnt tidligere har jeg fått forespørsler om å sy "randi røst" kjoler på bestilling, og har bestemt meg for å kaste meg inn i det.
Har allerede 4 bestillinger på blokka:D
Nå går det stort sett i ullfilt, men syr også i fleece og chenille. Alle kjolene har lommer, strikkede detaljer og personlig orginal tekst-gjerne på dialekt.



Dette er min første bestilling. Kjolen skal være til en venninne som er golf entusiast-derav teksten FOOOORE!!!
------------
Denne..............


....og denne er mine egne kjoler.

8 kommentarer:

  1. Nydelige kjoler! Et riktig multitalent er du!
    Skulle ønske jeg hadde figur til å gå med slike:-)
    Ha en riktig fin søndag:-)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år!

    Åååå så lekre kjoler. Likte kjempegodt at de er så korte og nette.
    Hva tar du for en kjole? Kanskje jeg må bestille en til meg selv i bursdagsgave.

    SvarSlett
  3. Knallflotte kjoler, skulle ønske min kropp også hadde passa inni en sånn...*sukk*
    Kjempeflink er du!!

    Klem! :-)

    SvarSlett
  4. oi...nå ble jeg faktisk forelsket her - i dine kjoler !!!! Noe så utrolig lekkert !!!
    Jeg vil også ha !!!!! Hva tar du for å sy en ?

    SvarSlett
  5. Fytti eg glede meg t min e ferdige :) Du e jo gal flinke!

    SvarSlett
  6. Ååå den nederste er jo så fiiiin!!!!

    SvarSlett
  7. Rå flotte kjoler. Hvordan syr du på skriften? Det er jo en kjempe detalj. Har planer om kjoler jeg også, men er så mye jeg vil. Kjekt at du har begynt å sy for salg.

    SvarSlett