lørdag 15. januar 2011

Eg he toge på månen.....

På space senteret i Houston hadde de en bit av månen som det var mulig å ta på

Var litt vanskelig å ta bilde av denne LOen siden det ene bildet er så lyst. Var i utganspunktet vanskelig å ta gode bilder av selve "seansen" også fordi det var mørkt, og så ble det sånn skinn når jeg brukte blits.Har brukt sort Bazzil som jeg har mister med hvit chalk mist, selvlagde overlayer, dymo og bokstaver fra Thickers.
Dette er egentlig bilde jeg tok av en astronaut (ikke ekte selvfølgelig he he) som hang i taket. Har redigert bildet som en tegning, og printet det ut på overlay.

Har gjort det samme med kapselen til høyre som med astronauten. "Solsystemet" fant jeg på nettet, og printet det ut på overlay.
-------
Her har det snødd masse det siste døgnet, men nå regner det:( Var ute å kjørte en liten tur nå i kveld, og da var det skikkelig "såpe føre" på veien.
I morgen skal vi ha litt bursdags feiring. Mannen har dagen sin i dag og minstemann blir 14 på onsdag.
Ønsker alle en fortsatt fin helg;)

5 kommentarer:

  1. Oi, Randi! Denne var kjempefin! Det var utrolig stilig med svart bakgrunn. Passet jo helt supert til emne :) Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Hei på deg:) Denne LO`en var ultrakul:) Lykke til med bursdagsfeiring, kos dere sammen:) klem fra Bente

    SvarSlett
  3. Herlig LO - akkurat like fantastisk til emner som alltid. Kjekt å høre om hjemmelagde overlays ;o)

    SvarSlett
  4. Kult det du har gjort med astronauten.

    SvarSlett