søndag 7. november 2010

Musearm, Scrappetreff og Skissedilla

Har blitt lite aktivitet på meg her inne i det siste, og forøvrig også.
Har slitt med en "musearm" (ikke ideelt når jeg bruke datamusen hele dagen på jobb....) men nå er jeg mye mye bedre. Takket være min fantastiske fysioterapeut/osteopat/akkupunktør og betennelsesdempende medisiner:)
Og i går var jeg i Egersund på Scrappetreff. Det var kjempekjekt, sosialt og masse kreativ inspirasjon. Og deilig Thai mat:)
Jeg fikk laget 4 LOer (manglet bare litt søm på 2 av de) og det er veldig bra på en dag til å være meg. Laget en LO til ukens skisse som Carrin har laget inne på Skissedilla. Jeg har snudd skissa og her er mitt bidrag.
Jeg har brukt hvit Bazzil, Color Wash, Grungeboard, Washitape, bokstaver fra Thickers og October Afternoon. Har også brukt selvlaget overlay, akupunkturnåler og medisin emallasje.



12 kommentarer:

  1. Kjempekul! Farger, bilde, emballasje, nåler - alt er bare råstilig.

    SvarSlett
  2. Kjempekul LO! Håper du snart er helt bra igjen.

    SvarSlett
  3. ja, denne var virelig bra!
    Og, takk for i går - det var kjempe kjekt:)

    SvarSlett
  4. Uffda!
    Musearm høres vondt ut, men du har nå jammen klart å dokumentere det på en knallstilig måte!!!

    Riktig god bedring! Klem!

    SvarSlett
  5. Rå bra altså den røde fargen passa bare helt perfekt:)

    SvarSlett
  6. Den ble kul & nålene gjorde underverket;o)

    SvarSlett
  7. Utrolig stilig!! Bra du kosa deg på treff. Gleder meg til å se de andre Loene dine:)

    Håper du får en herlig uke:)

    SvarSlett
  8. Ååå så stilig!!!
    Herlige detaljer.
    Alltid så kos med treff!

    Tusen takk for alle dine hyggelige kommentarer!
    Dagen var igår...og hun har ikke blogg.Har mast litt på henne for hun lager så mye flott...men studere og liten tid og da blir blogg nedprioritert.
    God bedring med "muse" armen.
    Ønsker deg en god uke.
    klem Anne

    SvarSlett
  9. Denne var tøff! liker de spreke fargene, misten og hodeskallen!

    Veldig kul, Takk for bidrag!

    SvarSlett
  10. fin lo, men såg ikje godt ut det der, uff

    SvarSlett