søndag 24. oktober 2010

Mini album

Da har jeg laget mitt første mini album, og det er fra turen til Nice i Juni:) Ble inspirert av Bente på Papirfesten til å lage mini album, takk for puffet Bente;)
Jeg har brukt et mini album fra 7 gypsies. Det har slike kjekke lommer, og der har jeg puttet oppi samle-bilder (21 x 10cm) - en fin måte å få med flere bilder.













I dag har jeg ikke gjort noe særlig, var helt kaputt etter turen til Kristiansand i går....hardt å være på shopping he he. Men jeg fikk da det jeg skulle..........og kanskje bitte litt til.........
Sov lenge i dag, har lest litt, gått en tur kombinert med et lite besøk og ellers gjort noen småting i heimen. Hadde egentlig tenkt å scrappe litt og begynne på en ullkjole, men slik ble det ikke. Tror jeg vil igang med en stor opprydding på scrappeloftet nå. Kjøpte meg noen kjekke opphengs stenger på IKEA i går, og da inspirere det til en skikkelig opprydding. Må bare ta meg en liten bloggrunde først;)

9 kommentarer:

  1. Så tøft det ble, Randi Elisabeth:)
    Skikkelig stilig:) Håper du synes det var kjekt å lage, at det inspirerer til å lage flere:)))

    Fin måte å samle mange bilder, uten at en vil lage en LO av hvert bilde:) Og albumene holder seg veldig fine.

    Ønsker deg en superduper uke. Stor klem fra Bente*

    SvarSlett
  2. Ja denna ble bare kjempe digg, masse flotte farger, mønster ark å dill, me like:)

    SvarSlett
  3. Så artig og stilig! Og lekkert utført som alltid. Jeg må innrømme at jeg sliter veldig med å få bilder i album,*sukk*. Så flink du er!

    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott minialbum Randi Elisabeth. En slik album må være grei å kunne ta med når man drar på reise, putte ting i lommene og deretter skrappe bildet og pynte med det man samlet i lommene... En slik en har jeg lyst å prøve meg på neste gang jeg er ute å reiser. Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  5. Tøft med et sånt minialbum!

    SvarSlett
  6. Wow!!! Så flott minialbum!
    Takk for at du viser alle sidene og så kjekt med lommer til ekstra bilder.

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen...og ang. de båndene så googlet jeg litt og fant de hos zipperstop.
    http://zipperstop.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=garden_flypage.tpl&product_id=91&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=73
    Jeg kjøpte fargene hvit og offwhite.
    Lykke til ♥
    Klem Anne

    SvarSlett
  7. Rydding er balsam for sjelen! Så herlig album! Badet i 7 grader i går. Minus 2.5 i lufta. Herlig! Og du?

    SvarSlett
  8. Artig album, har heller aldri laget det. Men etter å ha sett på din frister det. Så kjekt at du liker englene mine. Klart du kan kjøpe to, skal lage noen så ta bilde så kan du se hvilke du vil ha.

    SvarSlett