fredag 22. oktober 2010

HELG:D

Åååååå, det er deilig med helg:) Er ganske sliten etter denne uka, og i kveld skal jeg bare kose meg i go`stolen. Surfe litt på nettet og "ta igjen" litt blogging. Har blitt lite blogging denne uka, så jeg må rundt og oppdatere meg på alt det flotte som er blitt lagt ut den siste uka. Garantert masse inspirasjon å hente;)
Jeg har laget ferdig et mini album, mitt første sådann:) Skal få tatt bilder i løpet av helgen.
I går var vi rammet av dette forferdelige snø været:( fysj!!!!! det er for tidlig med slikt i oktober. Jeg hadde bare sommerdekk på bilen:o Siden jeg for snart 19 år siden kjørte galt på glatta og fikk en nakkesleng som jeg sliter med fortsatt, er jeg ikke høy i hatten på glatta. Spesielt ikke på sommerdekk............. Jeg begynte på turen hjem fra jobb, med en kollega i bilen bak som "støtte". Men gav opp etter en liten stund. Satte igjen bilen på veien og satt på med min kollega. Han hadde dog også bare sommerdekk.......men har mer erfaring enn meg på sånt føre og er litt "tøffere" en meg;) Vi kom oss helskinnet hjem, men det var litt kaos rundt forbi ja. Mange bilder som sto og ikke kom opp bakkene, for det var spinnglatt..... Ble heldigvis litt bedre utover kvelden, og mannen fikk hentet bilen hjem. Og nå er han og legger på venterdekk:)
I morgen skal jeg og Anne Gerd på tur til Kristiansand:) Den nye IKEA skal inspiseres, og der skal jeg kjøpe en julepressang hyyyysssssssjjjjjjjjjj;) Skal også innom en tur på Stoff & Stil for å kjøpe stoff til noen ullkjoler jeg vil sy meg. Og jammen men er det ikke en scrappebutikk inne i byen...... :o
Ønsker alle en fortsatt god fredagskveld og en flott helg:)
-----------
Her er en LO jeg laget på papirfesten.
Da vi var i New Orleans var vi på båttur på Missisippi river, med den siste autentiske "steam boaten" som var igjen der.
Her har jeg brukt karft kartong, mønsterark fra Teresa Collins, et "gammelt ark" kjøpt i NO, chipboard bokstaver fra Pink Paislee og Thickers, små bokstaver fra October Afternoon, skilt og overlay kjpt i USA, stempler fra TH, Dymo, Punchinella, fjær, bånd & blonder, dabbermaling og glitterlim.









5 kommentarer:

  1. Denne har jeg sett i "real lift" - flott!! Gleder meg til litt shopping i morra;o)

    SvarSlett
  2. Herlig, detaljrik Randi-LO. Jeg er stor tilhenger og fan av ditt arbeid og skulle så gjerne gått i skole hos deg. God helg, kos deg masse.

    SvarSlett
  3. Helg er flotte greier!! :-D
    Rådigger de reisescrappesidene dine, og denne er intet unntak!
    Koz dere på Kr.sandstur i morra, håper føret er bra!
    Klem! :-)

    SvarSlett
  4. Utrolig kul LO.
    Høres ut som en perfekt men ikke billig Kristiansands tur. Håper dere har kost dere masse.

    SvarSlett
  5. Stilig side med mange lekre detaljer. Snø i oktober er ALT for tidlig. Heldigvis var det saltet på gatene her, men vinterdekk skal på om ikke alt for lenge...
    Håper dere hadde en flott tur til Kristiansand..
    Ikke lenge til Egesund treff nå, gleder meg til det.

    snx
    Linda

    SvarSlett