mandag 20. september 2010

Hytte-scrappe-tur/treff

Istedenfor "vanlig" scrappetreff på Moi, vil vi på hyttetur:)
Første helgen i februar, 4.-6. Februar 2011, Inviterer vi til Hytte-Scrappe-Tur/Treff til ”Sætra hytten” i Hovsherad (ca 15 min fra Moi)
Hytten eies av skigruppa i Moi IL. Den har flott oppholdsrom som kan brukes til scrapping, stor peisestue m/peis, og gode fasiliteter når det gjelder kjøkken, dysj/toalett og overnatting (og en kan kjøre til døra;))
Det er også gode forhold for å ta en skitur om du skulle ønske det(og det er snø….)
Har DU lyst på en kreativ hyttetur(husmorferie) med kos og sosialt samvær, så meld deg på til:rerokbuvold@c2i.net
Bindene påmelding innen 1. januar.

Vi har satt et tak på 20 stk og går etter ”først til mølla” prinsippet.
Det koster 3.000 å leie hytta for hele helgen, og så blir det utgifter til mat i tillegg (2 middager, 2 lunjs og 2 frokost + litt ”kaffimat”). Dette deler vi på antall deltakere, og prisen vi da bli ca 4-500,- alt inkl.
Det blir også noen konkurranser/utfordringer med flotte premier.
Håper DU har lyst å komme:)

Hilsen Randi Elisabeth, Siv Anita og Anne Gerd.

3 kommentarer:

  1. Ser superkoselig ut!
    Du, jeg har ikke peiling på redigering annet enn på enkleste vis som jeg gjør med extrafilm. Det er min mann som tar disse bildene, og det er et filter på iPhonen han forandrer så de blir forskjellige som disse 70-talls og f eks det Lofotenbildet med Anton. Jeg har egentlig ikke gjort noe for å sette meg inn i dette fordi jeg synes at det er så deilig at Thomas fotograferer. Tidligere har det vært mitt domene. Nå kan han ta bilder og jeg scrappe, fin fordeling!

    SvarSlett
  2. Hei hei, mye fint i bloggen din, å hytte scrapping...., ja det blir gøy....

    SvarSlett