fredag 11. juni 2010

Nice in Nice

Sist helg var jeg på "jentetur" til Nice, og for en fantastisk tur:D men det har tatt nesten hele uken til å komme seg ovenpå igjen hi hi vel verdt det;)

På dagen ruslet vi rundt i de herlige trange gatene i gamlebyen. Deilige torg med uterestauranter, kjekke små butikker og mye flott å se på.
Og selvfølgelig var vi en tur nede på promenade des Anglais. Deilig å sitte på en restaurant der å nyte livet og den flotte utsikten.
Jeg hadde bare med meg hjemmesydde kjoler i kofferten, og dette var en av dem.
Hadde ikke planer om å kjøpe noe, men det ble faktisk 4 kjoler og en trench coat....ups...hihi. Men det bare liksom stod mitt navn på de;)
"Alt" skal fotograferes, og i fra "alle" vinkler.

Hotellet vi bodde på lå litt vekke fra sentrum, ca 10 min til gamlebyen og 20 min til strandpromenaden(å gå). Men det var et kjempeflott moderne hotell, OG det hadde basseng. Det var kjempedeilig å tilbringe noen timer på takterassen på ettermiddagen for å samle energi til kvelden - for det trengte vi:) Vi fant en super uteplass, Waynes-der var stemningen bokstavelig talt i taket. De hadde et eget "husband" som spilte bare slik musikk vi kan, fra 80 og 90 tallet. Da de begynte å spille i 22-23 tiden, var det "obligatorisk" å danse på bordene. Trenger jeg å fortelle at vi hadde det helt topp?????
Nice anbefales på det varmeste:D

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ, så koselig og deilig! Har lurt på hva du har drevet med siden bloggen din har vært så stille!

    SvarSlett
  2. Ser og høres deilig ut!

    SvarSlett
  3. Tenker dere har kost dere ja.

    SvarSlett