mandag 26. april 2010

Konf-kort til gutt

Det ble et konfirmant kort til før helgen, til gutt denne gangen.

Pengegaven kan puttes bak billetten;)
Har ikke blitt hverken scrapping eller kortlaging i helga, enda jeg har hatt nokk av tid til det... Hadde planer om en skikkelig kreativ helg, men det ble med litt hekling. Holder på å hekle armer til en kjole jeg skal sy. Og den har jeg tenkt å få gjort litt på i kveld. Må bare få varmen i meg, har vært og sett på fotballkamp(etter å ha trimt/gått tur en time og blitt god og svett....lurt....). Men guttene (G13) vant kampen 11-0 så det var vel verdt det:)
Ønsker alle en riktig fin uke. Og hjertelig takk for alle koselige kommentarer på jente-kortet mitt:)

6 kommentarer:

  1. Knalltøft kort Randielisabeth!!
    Høres spennende ut med hekla armer på sydd kjole, håper vi får se når du blir ferdig!
    Ha en riktig fin uke!
    Klem! :-)

    SvarSlett
  2. Ja, kult kort Randi...det blir snart kjolevisning her...?;o)

    SvarSlett
  3. Så tøft kort! Skikkelig kult konfirmasjonskort!

    Klem

    SvarSlett
  4. Artig med et utradisjonelt konfirmasjons kort.

    SvarSlett
  5. Hej,
    tassade runt på nätet och hittade din fina blogg.
    Mycket inspiration.
    Kram Ulla

    SvarSlett