mandag 8. mars 2010

Scrappetreff på Moi

Til helgen skal vi ha scrappetreff igjen her på Moi. Juhuuuu:)
De siste 3 årene har vi hatt det 2-3 ganger per år. Vi får låne kulturhuset gratis, og der har vi god plass og kjøkken til å ordne mat på.
Vi pleier å være både "lokale" scrappere fra Moi og Flekkefjord og tilreisende fra Ålgård/Sandnes/Sola kanten.
Det er alltid kjekt å kose seg en hel helg sammen med andre scrappedamer. Det blir både kreativt og sosialt.

I høst da vi hadde treff tok jeg opp igjen en "tradisjon" fra min manns besteforeldre. De drev i sin tid pensjonat her på Moi, Røkbuvold pensjonat og kafe`. Så nå åpner jeg "pensjonat" for de tilreisende treff helgen hi hi. Kjempekoselig:D Denne gang kommer det 5 stk som skal overnatte. Passer fint at mannen er på jobb i Polen, og minstemann elsker å dra på overnattingsbesøk til kammerater. Så vi skal nok få plass.

Det er 12 stk påmeldte til nå, men har god plass til flere.
Jeg og Anita lager varm "middag" til fredag og lørdag, som vi spleiser på.

Vi prøvde oss på litt kreativ fotografering sist vi hadde treff;)

4 kommentarer:

  1. Å, så kjekt! Skulle nesten ønske jeg var scrappedame jeg og:-)

    SvarSlett
  2. Ikke lenge til nå. :)
    Det skal bli deilig med ei hel helg, bare slappe av og kose seg med denne flotte hobbyen. Gleder meg veeeldig til å treffe igjen alle dere andre. :)

    SvarSlett
  3. Ja, forstår det var gøy på treff :) Alltid koselig å treffe andre scrappe-damer :) 29.mai skal det være stortreff i Egersund, i tilfelle du er interessert :) Ha en fin dag.

    SvarSlett