fredag 19. februar 2010

Helg:)

Da var det helg igjen, deilig:) Håper den blir fin og fyllt med masse kreativitet;)

Denne uken ble ikke helt slik jag hadde tenkt..... Var syk og borte to dager fra jobb. Og da var dette......

og dette......
mine to beste "venner".....
Men nå er jeg på beina igjen og så å si restaurert. Heldigvis ser det ut som om resten av familien går klar den "dritten" som farer rundt i distriktet....
I all "elendigheten" dukket det opp noe å glede sg over:) Jeg har fått denne Awarden fra Anne Gerd. Tusen takk ,og jeg sender den selvfølgelig tilbake til deg:) Hvem andre jeg skal sende den til får jeg fundere litt på i helgen.



Det er vinterferietid rundt om i landet nå. Vi bor helt på fylkesgrensen mellom Rogaland og Vest-Agder, så her i huset går guttene på skole i hvert sitt fylke. Og derfor har de vinterferie hver sin uke. Minstemann nå til uken, og eldstemann uken etter. Vi voksne skal ikke ha noe fri. Blir 4 uker fri i sommer når vi skal til USA, så da må en "spare". Tenkte tvert om å få jobbet litt overtid de kommende uken, og få noen timer på timekonto. Greit å ha muligheter til å ta litt fri i løpet av den laaaaaaaange høsten:)
I kveld skal jeg på ABBA show med lokale aktører.
God fredagskveld til alle sammen;)

2 kommentarer:

  1. Ja du får sagt det du me bilder :) kule bilder som forteller hva du har gjort når du har vært hjemme fra jobb:) du e bare så kreativ, håve ditt komme på någe goe ida heila tiå:) goe du e, klem fra meg

    SvarSlett
  2. Herlig blogging :)
    Bra du har blitt frisk igjen.
    God helg!

    SvarSlett