søndag 10. januar 2010

Skissedilla og mini treff

I går hadde jeg besøk av to kjekke scrappe venninner, Anita og Anne Gerd. Vi scrappet, scravlet og spiste god mat, og hadde det veldig koselig. Må jo utnytte situasjonen når mannen reiser på "guttetur" LOL:D Jeg fikk laget tre LOer, og den ene var til Skissedilla #41. Deilig å være igang igjen med scrappingen, og kjenner at gårsdagen gav inspirasjon:D
LOen er en lettersize til et album fra siste reise til Barcelona i høst. Bildet er av den fantastiske kirken La Sagrada i Barcelona. Anbefaler alle som ikke har sett den om å reise dit og se med egne øyne, den er bare helt fantastisk. Ikke ferdig enda, selv om de har holdt på i over 100 år...... Og Barcelona i seg selv er bare storby nr.1, REIS DIT:D

Her har jeg brukt bakgrunnsark og journaling kort fra MME, filmstripe fra TH, chipboard fra Maya Road, bokstaver fra Doodlebug og MM, og litt bånd og blonde.

10 kommentarer:

  1. For et råflott bilde du har tatt! Jeg har vært der og elsket hvert øyeblikk! Synes du har fått til en side som virkelig er sååå riktig for det bildet. Det er sånn at teksturen på kirken går ut layouten, kuuult!

    SvarSlett
  2. Blei skikkelig fine den LO en , likte kjempe godt det du har gjort på det lille båndet me bokstavene:)Me hadde de jysla koselig i går:)

    SvarSlett
  3. Stilig å lage LO'er med samme bakgrunnspapir:O)
    Din ble kjempefin
    Hadde det gørr koselig i går;o)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott LO du har laget! Den kirken har jeg VELDIG lyst til å se i virkeligheten. Har bare sett den i kunsthistoriebøkene mine. Utrolig vakker!

    Klem

    SvarSlett
  5. NydeliG!! både bilde og LO :)

    SvarSlett
  6. jaa, det frister med en tur til Barcelona. Nydelig LO! Digger dua!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  7. For et vakker bilde! LO har mange spennende detaljer og et helt riktig fargevalg.

    SvarSlett
  8. Herlig! Fargene du har brukt yter virkelig bildet rettferdighet,- den flotte blå himmelen og selve bygningen kommer frem.
    Stilig med den filmrulltransparenten!

    SvarSlett
  9. Hallo igjen:o)
    Det ligger noe å venter på deg i bloggen min;o)

    SvarSlett
  10. Har aldri vært i Barcelona, men det frister! Flott LO!

    SvarSlett