lørdag 16. januar 2010

Nytt kamera

I går kjøpte jeg meg et nytt kamera, og det ble Nikon D3000.
Da har jeg altså 5 stk........ men de to eldste er ikke digitale(et speilrefleks og et "mellomtype"). Så har jeg et lite og hendig Fudjifilm FinePix Z10 som er greit å putte i lommen og tar kjempeflotte bilder. "storesøster" er et FinePix S6500, også dette et "mellomtype" med en zoom på hele 28-300mm. Men nå ble det altså et digitalt speilrefleks som jeg håper å få mye glede av. Og kanskje jeg snart kan begynne å bruke noe annet enn programinnstillingene og Auto.......
Nå vil jeg rusle opp på scrappeloftet og se om jeg kan få laget ukas Skissedille:D
Ha en flott lørdagskveld alle sammen;)

4 kommentarer:

  1. Åh, grattis! Jeg lurer litt på og drømmer om kamera jeg også. Med to barn er det veldig praktisk med kompaktkamera, men en dag!!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nytt kamera! Så gøy! Veldig kjekt med digitalt speilreflekskamera:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med nytt kamera!!! Og lykke til med fotograferingen... jeg HAR speilrefleks...men bruker jeg noe særlig mer enn auto??? NOPE! En vakker dag vil jeg og lære mer...
    Kose deg på scrapperommet!

    SvarSlett
  4. Hva skjedde...? Du snakka om et Canon tidligere på dagen????

    SvarSlett