torsdag 5. november 2009

Middelhavet

Dette er en lettersize jeg laget på Papirfesten.
Bildene er tatt på stranden i Barcelona. Det var så deilig å komme ned dit etter å ha trasket rundt på sightseeing i maaaaange timer. Jeg elsker Barcelona, byen har ALT. Alle de typiske turist "greiene" OG en flott strand:D



Her har jeg brukt ark fra October afternoon og Webster`s pages. Prima taggen har jeg brukt blank cracle paint på. De store grønne bokstavene er fra scrappers choise og de har fått et strøk med glossy accent. Journaling taggen er fra Sassafras, de små bokstavene fra Jenny Bowlin og blomstene er fra Prima.

4 kommentarer:

  1. Denne LO var nydelig i fargene - det gjorde seg veldig med de store bokstavene i grønt syns e:o)

    SvarSlett
  2. Stilig ja de bokstavene er digg,kule bilder som alltid då:)

    SvarSlett
  3. Herlige farger på denne og flott med de store grønne bokstavene.

    Du hadde hatt lyst å se hvordan den bånd albumen jeg hadde laget så ut inni.
    Har ikke noe bilde av det. Men det er 5-6 litt hard kartong/ark som er laget litt mindre (ca 1 1/2 cm) enn fremsiden og bakside og festet på de samme ringene. Deretter surrer jeg båndene på kartongen/arkene og fester de med knappenåler. :)

    SvarSlett
  4. Du og du kor flott! Du får det til du, en enkel og kjempeflott LO ;o) Likte veldig godt tittelen!

    SvarSlett