mandag 5. oktober 2009

I LOVE BARCELONA

Da er jeg vel tilbake fra en fantastisk langhelg i Barcelona.
Dette va min tredje tur dit, og jeg blir bare mer og mer forelsket i byen:-)
Barcelona har "alt", sightseeing, shopping, strand og uteliv. Og på denne turen ble det litt av alt. Lørdagen var damenes "shoppingdag", mens mennen koste seg på utecafeer og "ble fyllt opp" med handleposer innimellom..... Vi fant noen små koselige butikker hvor de solgte spesielle klær av Spansk design, og jeg falt pladask:-)
Her er bilder av noen av mine "hvarp":-)







































Legg merke til den lille katten på hetten:-)








2 kommentarer:

  1. Så stilige klær! du har skikkelig fått schoppet! :)

    SvarSlett
  2. Å, å, heldige deg!!! Jeg elsker klær og spesielt klær som ikke alle har på seg. Dette kaller jeg skatter i kofferten...

    SvarSlett