torsdag 22. oktober 2009

The Gaudi Groupies

En "ny" lettersize som jeg laget på Papirfesten.
Bildet er tatt da vi var i Park Guell i Barcelona i begynnelsen av mnd.


Bakgrunnsarket er fra 3ndy, de grønne filtbokstavene fra Thickers og de andre er fra Jenny Bowlin. Punchinella`n fikk jeg fra "Jonna" - tusen takk:-)

De små koselige monsterene har fått glossy accent på kroppene og litt glitterlim på øynene.

Punchinella`n har jeg festet med gluedot og sydd noen sting i også. De store bokstavene fra JB har jeg fargelagt inni.



De små bokstavene fra JB har jeg limt på en fragments fra TH.


3 kommentarer:

  1. Så tøff og leken LO! Virkelig stilig! :)

    SvarSlett
  2. Kjempestilig LO! mønsterarket passet perfekt til bildet. Ha ei god helg!

    SvarSlett
  3. Herlig LO. Morsomt bilde, samstemte farger og festlige detaljer. Du var på papirfesten ja - synes jeg kjente igjen de vakre kreasjonene fra en tidligere titt innom bloggen din...

    SvarSlett