tirsdag 29. september 2009

Skissedilla #27

Kjempegøy med skissedilla:-)
Jeg reiser til Barcelona på langweekend i morgen, så her er mitt bidrag #27




Bildet er av den gamle husmannsplassen "Haien" på Moi fra 1860 tallet.
Jeg har brukt Bazzil og et ark fra graphic45 til bakgrunn.
Papiret med lysekronen er fra Scrappers Choice.
Metallpynt fra TH. Bokstaver fra mm. Har brukt glossy accent oppå bokstavene. Rosen er kjøpt i Bangkok.


Blomster er fra Papirloftet, nøkkel fra mm. Klokke, blonde og sommerfugl - ukjendt. Blokker fra Prima.



"Metallbokstavene" (som egentlig er en form for "plastikk papp"???)har jeg kjøpt på Nille. De er blanke i utganspunktet, men jeg har hatt brun Stazon på.


På lysekrona har jeg hatt litt Distress stickles. Rammen er faktisk en gammel ramme jeg hadde liggende:-)



10 kommentarer:

  1. Så kult, Randi... har du brukt ei "ordentlig" ramme;o)
    Go tur

    SvarSlett
  2. for en flott LO. fint med de røde detaljene.

    SvarSlett
  3. Så kul LO :-)
    Herlig vintage med mange flotte detaljer, du er flink Randi!
    God tur til Barcelona.

    SvarSlett
  4. Så tøff!!! De Nille bokstavene ble jo skikkelig kule!!

    God tur:)

    SvarSlett
  5. Superkul LO. Mange nydelige detaljer. Liker de rolige fargene med noe innslag av rødt.

    SvarSlett
  6. Å denne var virkelig skjønn! Sånn at man stopper opp og må være litt stille. Layouten passet så godt til bildet! likte særlig arket, rivingen, sømmen, distressen og datorammen var perfekt!

    SvarSlett
  7. Kjempeflott! Masse herlig detljer her, og kult med den knæsje fargen på blomstene!

    SvarSlett
  8. Denne ble kjempe fin , kult med rammen å likte godt det mønsterpapiret, flinke du

    SvarSlett
  9. WOW!!! Der traff haka gulvet. Så herlig, virkelig noe av det beste jeg har sett. Utrolig kult med den ramma.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Det var jammen flaks for meg, sånn at jeg kom over denne bloggen. For her vil jeg inn å se mer. Du har en utrolig spennende scrappestil :)

    SvarSlett
  10. Så flott og så herlig med ekte billedramme på.
    Tusen takk for stadig hyggelige besøk i bloggen min, setter veldig stor pris på det.
    Ha en flott søndag

    SvarSlett